جک و لطیفه باحال
تو مترو درون شهری ساعت ۷ صبح همه خوابن و آویزونن به دستگیره ها. یه پسره تو ایستگاه ازادی خودش رو چپوند تو گفت خواهرا برادرا واسه اجاره خونمون پول کم آوردم بابام مریضه ۱۷۵۰۰ تومان لازم دارم. یه پیرمرد یه ۲۰۰ تومنی بهش داد! گفت : خواهرا برادرا واسه اجاره خونمون پول کم آاوردم بابام مریضه ۱۷۳۰۰ تومان لازم دارم!!! اینو که گفت کل مترو منفجر شده هرکی هرچی پول خرد داشت به پسره!!! واقعا هنر نزد ایرانیان است

فرق آقایون و خانوم ها : آقایون وقتی پولدار میشن شیطون میشن خانوم ها وقتی شیطون میشن پولدار میشن !!

به غضنفر میگن بستنی کیم رو چه جوری می خورن؟
میگه: میذارن لای بربری ، سیخشو در میارن !


وفادارترین زن ها نه موطلایی ها هستند، نه مو خرمایی ها و نه مو مشکی ها…. بلکه مو خاکستری ها هستند!?

یارو به شیکمش میگه:خوب حال میکنی ها من هی کار میکنم تو میخوری.شکمش میگه:خوب میخوای من کار کنم تو بخوری!!!!!

آی شمایی که به جا شنا کردن یه گوشه استخر وایمیسید به یه نقطه زل میزنید ، واقعا فکر کردید کسی نمیفهمه که دارید تو استخر میشاشید ؟

گرگه داشته شل شل راه میرفته. ازش میپرسن چی شده؟ میگه رفتم دم خونه شنگول و منگول و حبه انگور. بعد گفتم منم منم مادرتون. از بخت بد باباهه خونه بود حرف مار رو هم باور کرد!


به قزوینیه میگن چرا اینقدر خوش شانسید؟میگه چون هیچ وقت شانس به ما پشت نمیکنه
بروسلی رو کشتن .تختی روکشتن.داداشی رو کشتن.ولی تا حالا دیدی یه معتادرو بکشن؟
نتیجه اخلاقی:ورزش بیشتر از اعتیاد برای سلامتی ضرر داره

مناجات غضنفر باخدا :
خدایا ماه رمضان را مانند المپیک هر ۴ سال یک بار آن هم در یک کشور برگزار کن !

یارو! ماه رمضون میره خونه دوستش می خوابه
دوستش بهش میگه سحر صدات کنم ؟
یارو! می گه نه همون غضنفر صدام کنی بهتره !

دو تا سوسک پولدار ازدواج می کنند. ماه عسل میرن توالت فرنگی!

اولی: آقا این همسایه مون ساعت ۳ نصفه شب هی با مشت می کوبید به دیوار خونمون!
دومی: عجب آدم های مردم آزاری پیدا می شن. حتماً نذاشت بخوابی؟
اولی: نه، خوشبختانه خواب نبودم، داشتم شیپور تمرین می کردم!

التماس غضنفر به عابر بانک!..غلط کردم، پول نمیخوام فقط گواهى نامه ام رو پس بده!

توی قزوین بازی بیلیارد مجانیه . . . . . ولی در عوض تماشای بازی ۳۵۰۰ تومانه

ژاپنی ها میگن : ما میتونیم ، مگر اینکه بلایی نازل بشه !!!
ما ( ایرانی ها ) میگیم : … ما نمی تونیم ! مگر اینکه فرجی بشه !!!

از غضنفر می پرسن دوست داری توی تاکسی با کی بشینی؟ میگه با یه دختر خوش قد و بالا وخوشگل و قد بلند با نامزدش. میگن واااا اخه برای چی بانامزدش ؟ میگه اخه میچسبن به هم جا برای من باز می شه

گاو اولی : ماااااااااااااااا
گاو دومی : مااااااااااااا؟؟؟؟؟
گاو اولی : پَ نــه پَ اونا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 12 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط NataN

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 214
بازدید کل : 39446
تعداد مطالب : 161
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

  • عضویت در گروه AZFun

    برای عضویت در گروه AZFun کافی است ایمیل خود را در زیر وارد کرده بر روی کلید عضویت در گروه کلیک نمایید. پس از عضویت ایمیلی برای تایید به ایمیل شما ارسال می شود که باید بر روی لینک آن کلیک نمایید.
    ایمیل شما:
    نمایش گروه AZFun
    Get our toolbar!